Әдістемелік бірлестіктің 2021-2022 оқу жылындағы жылдық жұмыс жоспары
Қызылорда облысы Шиелі ауданы Майлытоғай ауылы
«№141 К.Сәбиров атындағы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
жылдық жұмыс жоспары
2021-2022оқу жылы
«Педагогикалық кеңес шешімімен бекітілді»
«№ 141К.Сәбиров атындағы орта мектебі» КММ директоры С.Әбуұлы
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары А.Таженова
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары Г.Абилдаева
Мектеп тәлімгері М.Каленова
Директордың бағдарлы оқыту жөніндегі орынбасары Т.Маймақов
Кәсіподақ ұйымының төрағасы А.Арыстанбеков
31 тамыз 2021 жыл
Мектептің ұйымдастыру іс-шаралары
- Мектептің жаңа оқу жылына дайындығын ұйымдастыру
- Мектептің жұмыс режимі.
- Мектеп бойынша іс-шаралар циклограммасы
- Оқумен қамту жұмыстары бойынша құқық қорғау ұйымдарымен жұмыс
- Мектептің материалдық базасы
- Мектептің ішкі тәртібі мен ережесі
- Оқулықтармен қамтамасыз ету жұмыстары
- Оқу жылының ұзақтығы:
1-11 сыныптар 1 қыркүйектен 25 мамырға дейін.
Емтихан уақыты: ҚР Білім және ғылым министрлігінің бекіткен мерзімінде.
2. Демалыс күндері: Күзгі: 7 күн /30 қазан – 7 қараша /, қысқы: 10 күн /30 желтоқсан - 8 қаңтар/
Көктемгі: 13 күн /19 наурыз- 31наурыз /
3. Мектепте барлығы 11 сынып, 1 мектепалды даярлық тобы бар: 1-4 сынып саны: 4;
5-9 сынып саны: 5 ; 10-11 сынып саны: 2;
Мектеп екі ауысымда оқиды.
4. Сабақтың ұзақтығы :
І ауысым 8.00-13.55
ІІ ауысым 13.00-18.55 5. Кезекшілік уақыты: 8.00-18.55 6. Әкімшіліктің жұмыс уақыты: 8.00-18.30
«Бекітемін»
Мектеп директоры С.Әбуұлы
Қызылорда облысы Шиелі ауданы «№141К.Сәбиров атындағы орта мектебі»
мемлекеттік коммуналдық мекемесінің 2021-2022оқу жылындағы жылдық жоспары
Мектептің жұмыс тақырыбы: Мұғалімнің кәсіби құзырлылығын арттыру арқылы мектеп дамуының тұлғаға бағытталған ұстанымын жүзеге асыру. | |
МАҚСАТЫ:Білім салаларының оқу пәндері бойынша білімді меңгерту;шығармашыл тұрғыда ойлауға және шешім қабылдай алуға қабілетті тұлға қалыптастыруда және дамытуда сапалы білімге қол жеткізу | |
МІНДЕТІ: | КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ: |
1.Қазақстан Республикасы Білім туралы Заңы, Қазақстан Республикасының бастауыш, негізгі орта және жалпы білім берудің Мемлекеттік жалпыға міндетті стандартында көрсетілген білім деңгейін меңгеруді жүзеге асыру, білім сапасын арттыру; 2.Оқушыны кәсіби жолын таңдай алуға, өмір бойы білім ала білуге қабілетін ояту, өзін-өзі басқаруға жетелеу, ҰБТ-ге дайындауда оқушы сұранысын және ерекшелігін ескере отырып білім беру; 3.Әрбір білім алушының отбасымен әріптестік қарым-қатынас орнатуға, балалардың денсаулығын қорғауға және баланың жан-жақты дамуына, қосымша білім алудағы қажеттіліктерін қанағаттандыруға қолайлы жағдай туғызуды қамтамасыз ету; | 1.Білім беру мазмұны жаңартылады: Мемлекеттік стандарттар мен оқу бағдарламаларын меңгертуде құзыреттілік тәсіліне бағытталған білім беру мазмұны қамтамасыз етіледі; 2.Ғылыми-зерттеу жағынан қамтамасыз етіледі: Оқушыларда функционалдық сауаттылық қалыптасады; Отбасы мен мектептің өзара әрекетінің мазмұны жаңартылып, ата- аналардың баланың білім алуы мен тәрбиесіне назар аударуы артады; 3.Оқу- әдістемелік қамтамасыз етіледі: Оқулықтармен толық қамтамасыз етіледі; оқу кабинеттері- нің сапасы жақсарады; ақпараттық – коммуникациялық технологияларды пайдалану деңгейі артады; |
Педагогикалық кеңес2021-2022 оқу жылы
№ | Жұмыс мазмұны | Мерзімі | Жауапты | |
Пед. кеңес. №1 Тақырыбы: «Білім жүйесін жаңғырту- адами капиталдың сапалы өсуінің басты бағыты» І отырыс | ||||
1. 2. 3. 4. 5. | Оқу-тәрбие процесінің тиімділігін арттырудағы ізденістер мен жетістіктер 2020-2021 оқу жылындағы оқу-тәрбие процесіне талдау және 2021-2022 оқу жылына мақсат, міндеттер айқындау. ҚР орта білім беру ұйымдарында оқыту оқу бағдарламсымен, 2021-2022 оқу жылын бастаудағы нұсқау хатпен таныстыру. 2020-2021 оқу жылына арналған оқу жоспары,кабинет меңгерушілері жайлы, ӘБЖ жайлы,оқу процесімен толық таныстыру, күнтізбелік тақырыптық жоспарды бекітуге ұсыну . Аттестациялық комиссия құрамын және сараптамалық кеңесінің құрамын сайлау жайлы. Ұлттық бірыңғай тестілеу қорытындысын талдау және «ҰБТ-2022» дайындық бойынша іс-шара жоспарын бекіту. | 31 тамыз | Мектеп директоры С.Әбуұлы МДОЖО А.Таженова МДБОЖО Т.Маймақов | |
6. | Білім күніне дайындық барысы .Сынып жетекшілерді таныстыру,бекіту. 2020-2021 оқу жылына арналған тәрбие жоспарын бекіту | МДТЖО Г.Абилдаева, М.Каленова | ||
7. | «Мектепке жол» жалпы республикалық қамқорлық акциясының орындалуы | М.Аманқұлов | ||
8 | PIRLS-21 бастауыш сынып оқушыларының мәтіндік сауаттылығын бағалау тестіне 5-сынып оқушыларының қатысуы жайлы хабарлама | МДОЖО А.Таженова | ||
Пед. кеңес.№2 Тақырыбы: «Оқушылардың сабақта іс- әрекетінің мотивациясы және оны жүзеге асыру үшін жағдайлар жасау» ІІ отырыс | ||||
1 | І тоқсандағы оқу-тәрбие үрдісінің салыстырмалы талдауы | қараша | МДОЖО.А.Таженова. Г.Абилдаева | |
2 | 9-10-11сынып білім алушыларына кәсіби бағдар беруге жүргізілген жұмыстарға талдау | МДБОЖО Т.Маймақов | ||
3 | Мектеп оқушыларына берілетін ыстық тамақ жайлы | Әлеуметтік педагог М.Аманқұлов | ||
4 | PIRLS-21 бастауыш сынып оқушыларының мәтіндік сауаттылығын бағалау тестіне оқушылармен жүргізілген жұмыстардың қорытындысы | МДОЖО.А.Таженова | ||
Пед. кеңес №3 Тақырыбы: «Жаңа тәрбиелік технологиялар» ІII отырыс | ||||
1 | 2021-2022 оқу жылындағы оқушылардың І жарты жылдық бойынша білім көрсеткішінің қорытындысы | қаңтар | МДОЖО А.Таженова, Г.Абилдаева | |
2 | «Ақбота», «Кенгеру-математика», «Русский медвежонок-языкознание для всех», «British Bulldog» атты интеллектуалды марафондардың нәтижесі. Мұғалімдердің біліктілігін арттыруға өтініштерін қабылдау жайлы. | МДБОЖО Т.Маймақов | ||
3 | Жалпы оқу айлығының және қамқорлық, қайырымдылық акциясының қорытындысы және ыстық тамақ жайлы | МДТЖО Әлеуметтік педагог М.Аманқұлов | ||
4 | МАД топтарының күн режимі талаптарының орыдалу барысын тексеру | ӘБЖ Ш.Биназарова | ||
Пед. кеңес №4 Тақырыбы: «Мұғалімінің іс- әрекеті – бала тұлғасына жол» V отырыс | ||||
1 | 2021-2022 оқу жылындағы оқушылардың ІІІ тоқсандағы білім сапасы | наурыз | МДОЖО А.Таженова | |
2 | 9-11-сыныптардың іс-құжаттарымен жұмысы жайлы | Іс-жүргізуші Г.Баймбетова | ||
3 | «Оқушылардың сауаттылығын жетілдіру» проблемасы бойынша (5-11-сыныптар) қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдерінің жұмыс түрлерінің мазмұны | ӘБ жетекшісі Б.Келтаева | ||
4 | Оқушылардың ақылы үйірмелерге қатысуы, пән мұғалімдерінің сабақты жүргізуі | МДТЖО Г.Абилдаева | ||
5 | Емтихан алдындағы әзірлік жұмыстары. Емтихан алдындағы комиссиясын құру, емтиханның өту кестесін жасау пед.кеңеске бекітуді ұсыну. | МДОЖО А.Таженова | ||
6 | Көгалдандыру жұмыстары. Мектеп оқушыларына берілетін ыстық тамақ жайлы | Шар.мең: Е.Шермағанбетов Әлеуметтік педагог М.Аманқұлов | ||
Пед кеңес№5 Тақырыбы: «Білім жүйесін жетілдіру бойынша және жаңа оқу жылында мектеп жұмысының келешегі» VI отырыс | ||||
1 | І V тоқсандағы оқушылар үлгерімі мен білім сапасының талдауы | мамыр | МДОЖО А.Таженова | |
2 | Оқушыларды сыныптан сыныпқа көшіру және қорытынды емтиханнан босату | МДОЖО А.Таженова | ||
3 | ҰБТ-ге дайындық барысы, сынамалы тесттер талдауы | МДБОЖО Т.Маймақов | ||
4 | Бастауыш сыныптарда математика , ана тілі, қазақ тілі пәндерінің оқытылуы | ӘБЖ Ш.Биназарова | ||
Пед. кеңес №6 Тақырыбы: 2021-2022 оқу жылындағы оқу тәрбие процесінің талдауы VІI отырыс | ||||
1 | Оқушыларды аралық аттестаттау және 9,11 сынып оқушыларының мемлекеттік аттестаттау қорытындысы. 9 - сынып оқушыларының негізгі мектепті аяқтауы және 10 - сыныпқа көшірілуі. | маусым | МДОЖО А.Таженова | |
2 | Негізгі орта мектеп бітірушілерге куәлік және жалпы орта білім алушыға аттестат тапсыру | Мектеп директоры С.Әбуұлы | ||
3 | 2021-2022 оқу жылындағы ҰБТ қорытындысы | МДБОЖО Т.Маймақов | ||
4 | «Жаз-2022» мектеп жанынан ұйымдастырылған лагердің жұмыс барысы жайлы. | МДТЖО Г.Абилдаева, М.Каленова | ||
5 | Орта мектепті бітіру кешінің ұйымдастырылуы | МДТЖО Г.Абилдаева, М.Каленова | ||
6 | Жаңа оқу жылына мақсат пен міндеттерді айқындау. | Мектеп директоры С.Әбуұлы | ||
ДИРЕКТОР ЖАНЫНДАҒЫ ОТЫРЫСТЫҢ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
№ | Қаралатын мәселелер | Мерзімі | Жауапты | ||
І отырыс | |||||
1 | Мектептің жаңа оқу жылына дайындығы, кадрлармен қамтамасыз ету, сыныптарды топтастыру, мектептің жұмыс тәртібін, материалдық-техникалық базасын бекіту. | тамыз | Мектеп директоры С.Әбуұлы | ||
2 | Мектеп жасындағы балаларды оқуға қамту мақсатында мөлтек аудандар бойынша оқушыларды мектепке тарту, 0-18 жас аралығындағы балалар тізімін нақтылау | Әлеуметтік педагог Аманқұлов М | |||
3 | Тазалық-гигиеналық тәртібі мен еңбек қауіпсіздік техникасы | Шар.мең:Е.Шермағанбетов | |||
4 | 1-қыркүйек «Білім күнін» өткізу туралы | МДТЖО Г.Абилдаева, М.Каленова | |||
ІІ отырыс | |||||
1 | 2021-2022 оқу жылында аттестациялық жұмыс. Жалпы ережемен танысу, жұмыс жоспарын бекіту. Аттестация алқасына ұсынылған өтініштерді іріктеу | қыркүйек | МДОЖО Т.Маймақов | ||
2 | Мектептегі оқушылар ұйымының жұмысы туралы | Тәлімгер М.Каленова | |||
3 | Бастауыш сыныптағы үлгерімі төмен оқушыларымен жүргізілген жұмыстары | Дефектолог Н.Сейталиева | |||
4 | 1,5-сынып оқушыларының бейімделу процесін қадағалау | Педагог-психолог Г.Кеңбейлова | |||
ІІІ отырыс | |||||
1 | Қараша айында өткізілген онкүндік іс-шаралар мен пәндік апталықтардың берілуі, жүргізілген жұмыстардың қорытындысы | қараша қараша | МДОЖО А.Таженова ӘБЖ С.Кенжесариева; Б.Келтаева | ||
2 | Сынып жетекшінің құқықтық тәрбие мен нашақорлықтың алдын алу бойынша атқарылған жұмыстар | МДТЖО Г.Абилдаева, Ж.Куандыкова | |||
ІV отырыс | |||||
1 | МИФ пәндерінің берілу сапасы мен апталықтың қорытындысы | желтоқсан | МДОЖО А.Таженова ӘБ жетекшілері | ||
2 | Үйірме жұмысының жағдайы | МДТЖО Г.Абилдаева | |||
3 | Жаратылыстану пәндер бірлестігі бойынша бақылау (химия,физика, математика, география) | ӘБ жетекшілері С.Кенжесариева | |||
4 | Кабинеттердің гигеналық мазмұндық және эстетикалық талапқа сай болуы | Г.Абилдаева | |||
V отырыс | |||||
1 | Оқушылардың І жартыжылдықта сабаққа қатысы туралы | қаңтар | МДТЖО Г.Абилдаева, М.Каленова | ||
2 | Әлеуметтік жағдайы төмен отбасыларына жоспарланған қамқорлық акциясының барысы туралы | Әлеуметтік педагог М.Аманқұлов | |||
3 | Бастауыш пәндер бірлестігі бойынша бақылау. | ӘБЖ Ш.Биназарова | |||
4 | 5-11 сыныптардағы ағылшын,орыс тілі пәндері бойынша бақылау нәтижелері | ӘБЖ Б.Келтаева | |||
VІ отырыс | |||||
1 | Ұлттық бірыңғай тестілеуге психлогиялық жағынан дайындау туралы | ақпан | Психолог Г.Кеңбейлова | ||
2 | Өзін-өзі тану, математика пәндерінің берілуі, апталықтың қорытындысы | ӘБЖ Б.Келтаева | |||
3 | Пәндерді оқыту деңгейі БСМЖМ талаптарына сәйкестігін анықтау мақсатында 10,11 сыныптардың сабақтарына қатысу | МДОЖО А.Таженова | |||
4 | Мектеп кітапханасының жұмысы.Оқушылардың кітапханамен байланысы. Мектеп кітапханасының оқырмандармен жүргізілген жұмыстары жайлы бақылау | МДТЖО Г.Абилдаева, Кітапханашы:Т.Нурсейтова | |||
VIІ отырыс | |||||
1 | Қолданбалы, таңдау курстарының жүргізілуі; Музыка, көркем еңбек, кәсіпкерлік және бизнес негіздері пәндерінің берілу сапасы мен апталықтың қорытындысы | наурыз | МДБОЖО Т.Маймақов А.Таженова, Б.Келтаева | ||
2 | Қазақстандық патриотизмді тәрбиелеу, азаматтық білім беру бағыты бойынша жүргізілген тәрбие жұмыстарының мақсаттылығы | МДТЖО Г.Абилдаева, А.Ерназаров | |||
3 | Үйде оқытылатын оқушылармен жүргізілетін жұмыс барысын тексеру | МДОЖО А.Таженова | |||
4 | Сынақ тестілеудің нәтижелерін талдау | МДБОЖО Т.Маймақов | |||
VIІІ отырыс | |||||
1 | Аттестаттау жұмысының жүйесі жайлы хабарлама | сәуір | МДОЖО Т.Маймақов | ||
2 | Денешынықтыру және АӘДТ пәндерінің берілуі және апталықтың қорытындысы | ӘБЖ С.Тәжиев | |||
3 | Кітап апталығының өткізілу барысының қорытындысы | Кітапханашы:Т.Нурсейтова | |||
4 | Сынақ тестілеудің нәтижелерін талдау, түзету жұмыстарын ұйымдастыру. | Т.Маймақов | |||
ІX отырыс | |||||
1 | Мұғалімдерді аттестациядан және қайта аттестациядан өткізу қорытындылары | мамыр | МДБЖО Т.Маймақов ӘБ жетекшілері | ||
2 | ҰБТ жұмыстарының жүргізілуі. | МДБОЖО Т.Маймақов | |||
3 | Жұмыстың жылдық нәтижесін талдау | Мектеп директоры С.Әбуұлы | |||
«Бекітемін»
Мектеп директоры:___________С.Әбуұлы
« » тамыз 2021 жыл
«№141 К.Сәбиров атындағы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
2021 – 2022 оқу жылына арналған
оқу - әдістемелік бағытындағы жылдық
Ж О С П А Р Ы
Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары:
Таженова Айгуль Малайдаровна
М А З М Ұ Н Ы
І бөлім. Кіріспе:
- Оқу-әдістемелік қызметтің 2020-2021 оқу жылында атқарған жұмыстарына қысқаша талдау
- Оқу-әдістемелік қызметтің 2021-2022 оқу жылындағы мақсаты мен басым міндеттері
ІІ бөлім. Жалпыға бірдей міндетті білім беру заңының орындалуы
2.1. Жалпыға бірдей міндетті білім беру заңының орындалу жоспары
2.2. Нормативтік-құқықтық база
ІІІ бөлім. Педагог мамандармен жұмыс жүйесі.
3.1.Педагогтардың кәсіби деңгейін өсіру, педагогикалық біліктілік пен шеберлікті көтеру, жаңартылған білім беру
мазмұны және жаңа педагогикалық технологиялармен жұмыс
3.2. Жаңартылған білім беру мазмұны негізінде оқу-тәрбие үдерісіндегі инновациялық жұмыстарды ұйымдастыру
3.3. Мұғалімдерді біліктілік аттестациясынан, қайта аттестациядан өткізу
ІҮ бөлім. Талантты және дарынды, үлгермеуші оқушылармен жұмыс.
4.1. Дарынды балалармен жұмыс
4.2. Оқу мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс
Ү бөлім.Білім алушылардың оқыту нәтижелерін бағалау.
5.1. Қорытынды аттестаттауға дайындықты ұйымдастыру және өткізу.
5.2. Пәндік олимпиадаларға дайындықты ұйымдастыру және өткізу.
5.3. Критериалды бағалау бойынша жүргізілетін жұмыстар
VІ бөлім. Мектепішілік бақылау мен басқару жүйесі.
6.1. Ғылыми - әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру жоспары
6.2. Үйде оқытуды ұйымдастыру жоспары
ОҚУ ІСІ ЖӨНІНДЕГІ ОРЫНБАСАРДЫҢ ҚЫЗМЕТТІК НҰСҚАУЛЫҒЫ
- Ол нормаланбаған жұмыс күн режимімен 40 сағатқа мөлшерленген мектеп директор бекіткен график бойынша жұмыс істейді.
- Оқу үрдісіне озат тәжірибе мен ғылым жетістіктерін зерттеп жинақтап енгізу жұмыстарына басшылық жасау.
- Мектептегі оқу-тәрбие жұмысының ұйымдастырылуын, оқу бағдарламасының орындалуын, сабақтың берілу сапасын, оқу-тәрбие процесінің ұйымдастыру жүйесін, оқушының сабаққа қатысуы мен үлгірімін бақылайды, мұғалімнің сағат жүктемелерін, сабақ кестесін жасайды.
- Мектептегі әдістемелік жұмыстарды ұйымдастырады және оқу-тәрбие жұмысының есебін береді.
- Мұғалімдерге әдістемелік нұсқаулар дайындауды үйлестіреді.
- Оқушылардың мектепішілік пән олимпиадалары мен білім байқауларын ұйымдастырады.
- Айына 8-10 сабақ пен сыныптан тыс іс-шараға ене отырып, олардың мазмұны мен түріне әдістемелік талдау жасайды.
- Педагог қызметкерлерге тақырып бойынша өз білімін жетілдіруге, инновациялық бағдарламалар мен технологияларды игеруге және жасауға әдістемелік көмек береді.
- Мектептің ғылыми-әдістемелік кеңес жұмысын ұйымдастырады, басшылық жасайды.
- Әдістемелік пән бірлестігі жетекшілерінің жұмысына басшылық жасайды.
- Мектептің әдістемелік кеңесінің жұмысын ұйымдастырады;
- Мұғалімдердің шығармашылық топтарының жұмысын ұйымдастырады, мектеп мүмкіндігіне сай әртүрлі тәжірибе жұмыстарын үйлестіреді.
- Мектеп директоры мен жоғарыдағы білім мекемелерінің бұйрықтарымен нұсқауларын мұғалімдерге жеткізеді және орындалуын тексереді.
- Мұғалімдердің сабақ жоспарының сапалы жасалуын бақылайды және оқу үдерісін жоспарлауды үйретеді.
- Жұмысқа келмеген мұғалімдердің орнын алмастырады, келмеген мұғалімдердің орнына сабақ бергендердің есебін жасап отырады. Айлықтың табелін жасайды.
- Оқу бағдарламасының орындалуын бақылайды.
- Білім алушылардың, сынып журналының толтырылуын тексереді.
- Оқу ісінің орынбасарына қатысты шешімдер мен қаулылардың орындалуын қадағалайды.
- Емтихандардың кестесін құрастырады және оның өткізілуін реттейді;
- Педагогикалық қызметкерлердің тарификациясын жүргізеді;
- Денсаулығына байланысты үйде оқытылатын оқушылармен жұмысты ұйымдастырады;
- Критериалды бағалау жүйесі бойынша жұмыстарды үйлестіреді;.
- Педагогикалық кадрларды іріктеуге және орналастыруға қатысады.
- Оқу-тәрбие және әдістемелік жұмыстар бойынша қажетті мәліметтер жинағын жасау және үнемі толықтырып отыру.
ҚҰҚЫҚТАРЫ
- Еңбек туралы заңмен мектеп Ережесі негізінде мектеп директорының бұйрығы немесе жергілікті әкімшілітің жарлығы бойынша уақытша болмаған жағдайда мектеп директорының міндеттерін атқаруға.
- Мектептің жалпы жоспарына және педагогикалық мақсаттарға сәйкес педұжыммен жүргізілетін жұмыстардың жоспарлау мен ұйымдастыру әдістері мен формаларын өз бетінше таңдауға.
- Оқу –тәрбие және әдістемелік жұмыс мәселелері бойынша нұсқаулар беруге, оқыту және әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру мәселелері бойынша мектеп директорының бұйрықтарының жобасын әзірлеуге.
- Мектеп уставымен белгіленген тәртәп бойынша мектеп басқаруға және пед. кеңес жұмысын ұйымдастыруға қатысуға.
- Өзінің кәсіби беделі мен абыройын қорғауға.
- Арыз-шағымдармен танысуға және түсініктеме беруге.
- Мектеп педұжымы өткізген кез келген сабақ пен іс-шараға қатысуға.
- Өз біліктілігін жетілдіруге.
- Ерікті негізде сәйкесті білікті санатына арыз беріп аттестациялануға және лайық болған жағдайда тиісті санатын алуға.
- Мұғалімдер мен оқушыларды тәртіптіп жауапкершілікке тартуға ішкі тәртіп ережелері бойынша ескерту жасауға.
Қызметтік нұсқаулықпен таныстым.
Таженова Айгуль _________ « 31 » тамыз 2021 ж
МЕКТЕПТІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫБЫ:
«Мұғалімнің кәсіби құзырлылығын арттыру арқылы мектеп дамуының тұлғаға бағытталған ұстанымды жүзеге асыру»
Мақсаты:
Мұғалім тәжірибесіндегі зерттеулер арқылы білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған оқытудың тиімді әдістерін таңдай отырып, білім сапасының нәтижелілігін қамтамасыз ететін кәсіби құзыретті педагог қалыптастыру.
Міндеттері:
Ø Мектептің педагогикалық ұжымы іс-әрекетінің жаңашылдық бағыттылығын қалыптастыру.
Ø Мұғалімдердің теориялық және педагогикалық – психологиялық даярлық деңгейін көтеру;
Ø Оқыту мен тәрбиені ұйымдастырудың жаңа формаларын, әдістерін педагогикалық технологиялармен байыту;
Ø Мұғалімдерге педагогикалық білімін өз бетінше көтеру жолдарын үйрету;
Ø Педагог қызметін ғылыми-әдістемелік тұрғыдан талдау, бағалауда көмек көрсету.
- Мұғалімдер мен оқушыларды ғылыми-зерттеушілік, шығармашылық жұмыстарға баулу
Нәтижесі:
Мектептің оқу - әдістемелік жұмысына жаңашыл идея енгізіліп, озат тәжірибе насихатталады. Педагог кадрлардың шығармашылық әлеуеті қалыптасады. Мұғалім тәжірибесіндегі зерттеулер арқылы педагогтардың кәсіби құзыреттілігі жетіледі.
Әдістемелік жұмыстың инновациялық бағыттары:
- Мұғалімдердің зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру;
- Тиімді педагогикалық технологияларды игеру, ендіру;
- Озат тәжірибені жалпылау, қорыту және игеру;
- Авторлық бағдарламалар, құралдар дайындау;
- Көрнекі құрал, дидактикалық материалдар дайындау;
- Ғылыми-тәжірибелік конференциялар ұйымдастыру;
- Мұғалімдер жаңашылдығын бағалау өлшемдерін жасау;
І бөлім: 2020-2021 оқу жылының оқу жұмысына қысқаша талдау және
2021-2022 оқу жылының міндеттері
«№141 К.Сәбиров атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің педагогикалық ұжымы ҚР-ның жалпыға бірдей Білім заңын, мемлекеттік оқу стандартын басшылыққа ала отырып, 2020-2021 оқу жылында жоспарлы түрде жұмыс жүргізді. Мектептің 2020-2021 оқу жылына арналған , графикалық оқу процесін бақылау жоспары, соған сәйкесті жылдық,айлық жоспар жасалынып, жұмыс атқарылды.
2020-2021 оқу жылын 144/81 оқушы 11 сынып комплектісімен, 1 даярлық тобымен (9 оқушы) бастап, жыл аяғын 141/79 оқушы аяқтады . Тек «үздік» деген бағамен 15/13 оқушы, ал «4»-пен «5»-ке 59/47 оқушы бітірді. Үлгермеуші оқушы жоқ. Білім сапасы-60 %, үлгерімі - 100%. Мектептегі оқыту күндізгі және үйде оқыту формаларымен ұйымдастырылды. Шиелі ПМПК қорытындысымен 1 оқушы үйде оқыту нысанында оқытылды. Оқу үрдісінде бағдарламалық материалдар игеріліп, ҚР жалпыға міндетті оқу стандартының талаптары орындалды
Оқу тоқсаны | Оқушы саны | Үздігі | Пайызы % | Екпінді | Пайызы % | Білім сапасы | Үлгерім % |
І тоқсан | 145/81 | 13/11 | 10% | 45/31 | 34,6% | 44,6% | |
ІІ тоқсан | 142/80 | 13/11 | 10% | 58/38 | 42,3% | 55,9% | 100 |
ІІІ тоқсан | 142/80 | 13/12 | 9,4% | 54/36 | 39,4% | 52,7% | 100 |
ІҮ тоқсан | 141/79 | 15/13 | 11,1% | 58/42 | 42,6% | 52,4% | 100 |
жылдық | 141/79 | 15/13 | 11,1% | 59/47 | 44,02% | 60% | 100 |
11-сынып білім алушыларын қорытынды аттестаттауға, ҰБТ-ке дайындау жұмыстары қыркүйек айынан қолға алынды. Бітірушілерді қорытынды аттестаттауға, ҰБТ-ке дайындаудың жұмыс жоспары бойынша жұмыс жүргізілді, пәндер бойынша мұғалімдерге нақты тапсырмалар беріліп, межелер қабылданған. Осы аталған мәселелер педагогикалық кеңесте, әдістемелек кеңесте, дирекция жанындағы мәжілістерде, пән бірлестіктер отырысында талқыланды. Оқушыларды пәндер бойынша топтарға бөліп, мұғалімдерге бөлініп берілді. Ай сайын 11-сынып оқушыларының ата-аналарымен сынақ емтихандар мен сынама тесттер қорытындысы бойынша жиналыстар өткізілді. Пән мұғалімдері өз мүмкіндіктері бойынша даярлық жұмыстарын қосымша сабақтар кестесіне сай өткізді.
2020-2021 оқу жылы барысында мектеп бітіруші түлектердің (11 сынып) оқу орындарына орналасу тізімі алынды.
Нәтижесінде:Бітіруші саны-6. ҰБТ-ге қатысқаны 6 оқушы. ЖОО орнына 1 оқушы ақылы және 5 оқушы арнаулы орта оқу орындарына қабылданды. Бітірушілердің оқуға түсу көрсеткіші:100 пайыз.
Негізгі орта мектеп бойынша 12 мектеп бітіруші аяқтады. 2020-2021 оқу жылының жылдық бағаларының қорытындысы негізінде негізгі орта білім бойынша 1 оқушы (Сағатбек Шұғыла) «Үздік аттестат» иеленді.
Оқу үдерісін жалпыға бірдей білім стандартының типтік жоспары бойынша 1-11 сыныптар «Атамұра» бағдарламасы негізінде.
5-11- сыныптарында бағдарлы курстар мен арнайы пәндер оқытылды. 10-11 сыныптар жаратылыстану-политехникалық бағытта оқытылды.
1-11- сыныптарының жылдық қорытындысы
2020-2021 оқу жылында мектеп оқушыларының жалпы 1-11-сыныптар бойынша білім сапасы 60%.
5-9 сыныптарда оқу жоспарының жылжымалы бөлімі есебінен (таңдау пәндері) жаратылыстану, физика, тарих, дінтану, математика курстары бойынша жүргізілді.
2020-2021 оқу жылында сабақ беретін пән мұғалімдеріне қолдау көрсету мақсатында мектепішілік семинарлар өткізілді.
І. Мұғалімдердің сапалық құрамы:
р/с | Барлық педагог саны | Жоғары білімді | Арнаулы орта білім |
1 | 34 | 94,2 % | 5,7 % |
ІІ.Педагогикалық кадрлардың санаты:
р/с | Педагогтердің жалпы саны | Жоғары категория | І категория | ІІ категория | Санаты жоқ |
1 | 34 | 2 | 6 | 5 | 2 |
100% | 11,5% | 40,3 % | 28,8 % | 19,2% |
ІІІ.Педагогикалық кадрлардың біліктілік сапасы:
Р/с | Мұғалімдердің жалпы саны | Педагог-зерттеуші | Педагог-сарапшы | Педагог-модератор |
1 | 34 | 2 | 15 | 2 |
100% | 5,8% | 44,1 % | 5,8 % |
2020-2021 оқу жылында жіберілген кемшіліктер:
- Сабақ кезеңдерінің түрлендіріліп өтілуіне өз дәрежесінде көңіл бөлінбеуі; оқытудың тиімді әдіс-тәсілдерінің толық пайдаланылмауы;
- Білім алушылармен жеке жұмыс түрлерінің талапқа сай ұйымдастырылмауы;
- Өзара сабаққа енудің, тәжірибе алмасудың жеткіліксіздігі;
- Білім алушылардың пәнге қызығушылығын арттыру мақсатында сабақта интерактивті тақта, электронды оқулықтар мен аудио, видео материалдарының толық қолданылмауы;
Өткен оқу жылында атқарылған жұмыстар жайлы есеп бере отырып, 2019-2020 оқу жылында жіберілген кемшіліктерді ескере отырып, 2021-2022 оқу жылында мына төмендегі мәселелерді мақсат етіп қоямыз:
- Оқушыларға сапалы білім, саналы тәрбие беруде жалпыға бірдей оқу заңын орындау, ҚР Конституциясын, ҚР білім стандартын басшылыққа ала отырып білім сапасын арттыру;
- Мұғалімдердің кәсіби және әдістемелік деңгейін көтеру мақсатында мектепішілік пәндік семинарлар өткізу; педагогтарды кәсіби шеберлікті арттыру байқауларына қатысуға ынталандыру, қатысу сапасын арттыру;
- Білімді, машықтарды, дағдыларды, негізгі біліктердің қалыптасуын бағалау және функционалдық сауаттылығын қалыптастыру мәселелері бойынша мектепішілік бағалаудың рөлін күшейту. Оқушылардың пәндік білім деңгейін, үлгерім сапасын арттыруда нақты жұмыс жүргізу;
- Жаңа технология бойынша мұғалімдермен жоспарлы түрде жұмыс жүргізу;
- Озат тәжірибені тарату мақсатында шығармашылықпен жұмыс жасайтын мұғалімдердің әс-тәжірибесін насихаттау, авторлық оқулықтар, бағдарламалар әзірлеуді ынталандыру.
ІІ бөлім: ЖАЛПЫҒА БІРДЕЙ МІНДЕТТІ БІЛІМ БЕРУ ЗАҢЫНЫҢ ОРЫНДАЛУЫ
МАҚСАТЫ: Мектептің жалпы орта білім беруге бағытталған оқу – тәрбие қызметін сапалы ұйымдастыру, 6 – 18 жас аралығындағы балалар мен жасөспірімдерді жалпы міндетті оқумен қамту, олардың үлгерімі мен сабаққа қатысуына жағдай жасау, үлгерім мен қатысуын бақылау, аз қамтамасыз етілген отбасындағы балаларды есепке алу, балаларға әлеуметтік және денсаулықтарын қорғау жұмыстарын жүргізу.
№ | Іс-шаралардың тақырыптары мен мазмұны | Орындалу мерзімі | Жауапты адам | Қайда қаралады | Орындалу формасы |
1 | Оқу жылының басталуы, сыныптарды жинақтау және оқушылардың жеке іс қағазының бар болуын тексеру. | Тамыз | Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары, сынып жетекші | ДЖО | Мектеп бұйрығын шығару, анықтама |
2 | Жалпыға бірдей оқу айлығын өткізу. | Тамыз | Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары, сынып жетекші | ПК | Мектеп бұйрығын шығару, анықтама |
3 | Шағын аудандарға мұғалімдерді бекіту. | Тамыз | Директордың тәрбие жөніндегі орынбасары | ПК | Бұйрық |
4 | «Мектепке жол» акциясын өткізу. | Тамыз | Әлеуметтік педагог | ДЖО | Ақпарат, хаттама |
5 | Алфавиттік кітапты тексеру | Үнемі | Іс жүргізуші, ДОІЖО | ДЖО | Анықтама |
6 | Сынып оқушыларының тізімін, жетім балалар, көпбалалы, қиын, нашар қамтамасыз етілген отбасы және ата-анасының қамкорлығынсыз қалған балалардың тізімін бекіту. | Тамыз | Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары | ПК | Тізім |
7 | Науқас балалардың үйде жеке оқытылуын ұйымдастыру. | Тамыз | Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары | ПК | Бұйрық, тізім |
8 | 9,11-сынып бітірген оқушылардың орналасу есебін алу. | Тамыз | Директордың оқу жөніндегі орынбасары, директордың бейінді оқыту жөніндегі орынбасары , сынып жетекшісі | ПК | Оқу орнынан анықтама қағаз |
9 | Кеткен, келген оқушылармен жұмыс | Үнемі | Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары | ПК | Анықтама, қағаз, бұйрық |
10 | «Қамқорлық» қайырымдылық акциясын өткізу. | Қыркүйек Қаңтар | Әлеуметтік педагог | ДЖО хаттама | Ақпарат, есеп |
11 | Жетім балалар мен нашар қамтамасыз етілген отбасы балаларын оқулықпен қамтамасыз ету. | Қыркүйек | Директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, кітапханашы | ПК | Ақпарат |
12 | Жалпыға бірдей оқу қоры қаржысынан материалдық көмек көрсету. | Қыркүйек | Мектеп директоры | ПК | Ақпарат |
13 | Ұлттық білім беру деректер қорын толықтыру жұмыстары | Қыркүйек | Мектеп директоры Директордың оқу жөніндегі орынбасары | ДЖО | Электронды ақпарат |
14 | Шағын аудандарды тексеру 0-ден 18 жасқа дейінгі тұратын балалардың тізімін құру және бекіту. | Тамыз Қаңтар | Директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары Шағын аудандарға жауапты мұғалім | ПК | Мәліметтер банкі, тізім |
15 | Жетім және нашар қамтамасыз етілген отбасы балалары үшін ыстық тамақтандырумен қамтамасыз етуді ұйымдастыру. | Қыркүйек | Директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары . Әлеуметтік педагог | ДЖО | Бұйрық |
16 | Тұрмысы төмен отбасы мен мектепішілік есепте тұрған оқушылардың әлеуметтік-тұрмыстық жағдайын зерттеу | Тоқсанына 1 рет | Директордың тәрбие жөніндегі орынбасары. Әлеуметтік педагог | Сынып жетекшілер ӘБ отырысы | Ақпарат, папка |
17 | 11-сынып оқушыларын ҰБТ-ге дайындау. Жоғарғы сапаға көтеру. | Жоспар бойынша | Директордың бейінді оқыту жөніндегі орынбасары, пән мұғалімдері | ПК | Мониторинг |
18 | Оқудан бас тартқан оқушыларды анықтау мақсатымен рейдтер ұйымдастыру. | Айына бір рет | Сынып жетекшілер, Директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары | ДЖО | Хаттама, анықтама |
19 | Өрт қауіпсіздігі ережесі бойынша айлық өткізу. | Қазан | Директордың тәрбие жөніндегі орынбасары, әскери нұсқаушы | ДЖО | Бұйрық, анықтама |
20 | Ыстық тамақтандырумен қамтамасыз етілуін ұйымдастыруды бақылау. | Қазан | Әлеуметтік педагог | ДЖО | Бұйрық, анықтама |
21 | Оқушылардың күнделікті сабаққа қатысуын есепке алу, кезекші сынып журналының сабақтан қалған және кешіккен оқушыларды белгілеу. | Ай сайын | Директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, сынып жетекшілері | ДЖО хаттама | Апталық жиын, есепке алу журналы, анықтама |
22 | Тәртібі қиын оқушылармен жекелеме жұмыс. Осы оқушылардың бос уақытын өткізу жүйесін, жасалған жұмыстарды талдау | Тоқсан сайын | Директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, Сынып жетекшілері | Сынып жетекшілер ӘБ отырысы | Арнайы дәптер толтыру, папка |
23 | Қозғалыс және үлгерім туралы есеп. | Тоқсанына 1 рет | Директордың оқу жөніндегі орынбасары, Сынып жетекшілері | ПК | Мәліметтер банкі |
24 | «Түнгі ауылдағы рейд» акциясын өткізу. | Кесте бойынша | Директордың тәрбие жөніндегі орынбасары, Сынып жетекшілері | ДЖО | Анықтама, хаттама |
25 | 9-11-сынып бітірушілердің жұмысқа немесе оқу орындарына орналасуы туралы қосымша ақпарат. | Наурыз | Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары, директордың бейінді оқыту жөніндегі орынбасары, сынып жетек/рі | Сынып жетекшілері ӘБ отырысы | Тізім |
26 | Оқу жылының аяқталуы, 9, 11-сынып оқушыларын «Қорытынды атестаттау Ережесімен» таныстыру. | Наурыз | Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары | ПК | Анықтама |
27 | 4,9, 11-сынып оқушыларымен аралық, қорытынды бақылауға (PISA, TIMSS, PIRLS, ОЖСБ, ҰБТ) дайындық жұмыстарын өткізу. | Қаңтар, наурыз, мамыр | Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары директордың бейінді оқыту жөніндегі орынбасары, сынып жет/рі | ДЖО | Тізім, мониторинг |
ІІІ бөлім: ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ДЕҢГЕЙІН ӨСІРУ, ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІКТІЛІК ПЕН ШЕБЕРЛІКТІ КӨТЕРУ
ЖӘНЕ ЖАҢА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖҮЙЕСІ
Мақсаты: Білім қызметкерлеріне жаңа педагогикалық технологиялар мен инновацияларды меңгеруге, өз тәжірибесіне енгізуге теориялық және практикалық көмек көрсету
Міндеті: Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту үшін жағдайлар жасау
Күтілетін нәтиже: оқыту үрдісін жетілдіру, оқушылардың білім сапасын жоғарылату және ақпараттық құзіреттілікті жетілдіру;
р/с | Жұмыс бөлімдері | Іс – әрекет мазмұны | Іс –әрекеттің әдісі мен түрлері | Жауапты | Кімдер қатысады, тартылады | Мерзімі | Есеп түрі (қалай, қашан) |
І 1.1. | Біліктілікті арттыру Мақсаты: Педагог кадрлармен өзін-өзі бағалау және кәсіби біліктілікті арттыру бойынша жұмыс жүйесін жетілдіру. | Біліктілік арттыру курстарынан педагог кадрларды өткізу кестесін жасау | кесте | Т.Маймақов | Пән мұғалімдері | қыркүйек | кесте |
Жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес педагог кадрларға арналған курстан өткізу | ұйымдастыру | Т.Маймақов | Педагог кадрлар | Қыркүйек-мамыр | анықтама | ||
Курстан өткен мұғалімдердің жинақтаған іс-тәжірибесін талдау | Баяндау | Т.Маймақов | Курстан өткен мұғалімдер | Қыркүйек-мамыр | анықтама | ||
Курстарды өткізу бойынша есеп жасау | Есеп | Т.Маймақов | Жылына 2 рет | ||||
1.2 | Педагогикалық шеберлікті жетілдіру Мақсаты: Өзін-өзі кәсіби тұрғыдан жетілдіруге үнемі ынталандыру | Педагогикалық шеберхана жұмысын ұйымдастыру, шығармашылық топтар жұмысын жүйелі жүргізу | Ұйымдастыру | бірлестік жетекшілері | қыркүйек | бұйрық жұмыс жоспары | |
Жаңа технологиялар банкін жинақтау | мәліметтер жинақтау | А.Таженова | сертификатталған мамандар | жыл бойы | жинақ | ||
Мұғалімдердің аудандық, облыстық, семинарларға,пед. оқуларға қатысуын қамтамасыз ету | ұйымдастыру | А.Таженова | бірлестік жетекшілері, пән мұғалімдері | жыл бойы | анықтама | ||
Жаңа технологиялар, оларды бейімдеу туралы ақпараттар беру | ақпарат беру | ӘБ жетекшілері | айына 1 рет | Анықтама | |||
Оқушылар мен педагогтардың ғылыми жұмыстарының мектепішілік жинағын шығару | сараптау | ӘБ жетекшілері | жыл бойы | жинақ | |||
Мұғалімнің кәсіби өсуінің диагностикасы | құжаттармен жұмыс, сараптау | мектеп психологтары | қараша | анықтама | |||
Педагог кадрлардың кәсіби рейтингісін шығару | мониторинг | орынбасарлар | МЛДО ӘБ жетекшілері | мамыр | талдау | ||
1.3. | Әдістемелік семинарлар Мақсаты: Мектептің әдістемелік жұмысында педагог кадрлардың үздіксіз білім беруін қамтамасыз ету, ақпараттық, интерактивтік, дамушы білімнің технологияларын дамыту. | «Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың тиімді әдістері» | Семинар | А.Таженова | Педагог кадрлар | Қараша | анықтама |
«Оқу үдерісіндегі оқушының зерттеушілік, шығармашылық қабілеттерін арттыру» | Ашық сабақтар | А.Таженова | Мектеп мұғалімдері | Желтоқсан | анықтама | ||
9,11 сыныптарда «ОЖСБ –ға, қорытынды аттестаттауға, ҰБТ-ге дайындаудың тиімді әдіс-тәсілдері» | Дөңгелек үстел | Т.Маймақов | Мектеп мұғалімдері | Қаңтар | анықтама | ||
Оқытудағы критериалды бағалау – нақты білім көрсеткіші. | Семинар | 5,7 сынып пән мұғалімдері | Ақпан | анықтама | |||
Аттестациядан өтетін мұғалімдердің шығармашылық есебі. Мұғалім портфолиосы | Ашық сабақ және мұғалімнің шығарм. есебі | Т.Маймақов | Мектеп мұғалімдері | Ақпан | анықтама | ||
«Оқушылардың танымдық белсенділігін арттырудағы топтық жұмыстың ролі» | Әдістемелік семинар | Мектеп мұғалімдері | Сәуір | анықтама |
3.2. Жаңартылған білім беру мазмұны негізінде оқу-тәрбие үдерісіндегі инновациялық жұмыстарды ұйымдастыру
Р/с | Орындалатын жұмыстар | Түрі | Мерзімі | Жауапты кісілер | Күтілетін нәтиже |
1 | Жаңартылған білім бағдарламасы бойынша 1-11 сыныптарда оқу үдерісін ұйымдастыру | Мұғалімдермен жұмыс | Үнемі | Пән мұғалімдері | Жаңартылған білім мазмұны бойынша жұмыс жасалады. |
2 | Химия, биология, физика пәндері бойынша оқушылардың құзіреттіліктерін дамытуға негізделген оқу әдістемелік құралдар жобасын даярлау. | Жоба даярлау | Жыл бойы | Пән мұғалімдері | Химия, биология пәндерін оқытуға арналған әдістемеліктер жинақталады. |
3 | 10-11 сыныптарда «Математика және физика сабағында дидактикалық ойындар қолдану » қолданбалы курсының әдістемелік құралын даярлау, жинақтау. | Зерттеу, эксперимент жүргізу | Жыл бойы | Көмекші әдістемелік құралдар жобасы даярланады. | |
4 | Жаңартылған білім бағдарламасы бойынша курстан өткен мұғалімдердің ҚМЖ арқылы оқытудың жаңа тәсілдерін қолдана отырып сабақ жүргізуіне жағдай жасау. | Лекция, кеңес беру,коррекциялық жұмыстар | Үнемі | Пән мұғалімдері | Жаңартылған білім бағдарламасымен жұмыс жасауға дайындық жұмыстары жүргізіледі. |
5 | Ақпараттық коммуникативтік технологиялардың маңыздылығы мен жаңа бағыттары жайлы әдістемелік, теориялық жұмыстар жүргізу. | Мұғалімдер тобымен жұмыс | Жоспарлы | Ақпараттық коммуникативтік технологиялардың маңыздылығы жайлы ұғымы кеңейтіледі | |
6 | Онлайн режиміндегі сабақтарға қатысу | Онлайн сабақтар | Кезінде | Мұғалімдер арасында тәжірибе алмасу жұмыстары жүргізіледі | |
7 | Кәсіби қоғамдастық жұмысын шығармашылық бағытта ұйымдастыру. | Шығармашыл топ мұғалімдері | Жыл бойы | Мұғалімдердің шығармашылық ынтымақтастығы артады | |
8 | «Bilimland.kz», «iTest.kz» , «iMektep.kz» , «Twig-Bilim.kz» , «kitap.kz» порталдарының сандық білім беру ресурстарымен жүйелі жұмыс жасау. | Сабақтар, оқыту семинары | Жыл бойы | Пән мұғалімдері | Сандық білім беру ресурстары сабақ сапасын арттыруға бағытталады |
ІҮ бөлім: ТАЛАНТТЫ ЖӘНЕ ДАРЫНДЫ, ҮЛГЕРІМІ ТӨМЕН ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖҮЙЕСІ
Мақсаты:
«Табиғи дарындылығы, қабілеті бар оқушыларды анықтау, бейімі мен қызығушылықтарына байланысты білім, білік дағдыларын дамыту, шығармашылық қабілеттерін дамытып, шыңдау және ғылым жолына бағыт бағдар беру, потенциалды қабілеттерін жүзеге асыруға қолдау жасау»
Міндеттері:
- Мектеп оқушылары арасынан табиғи қабілетті оқушыларды анықтау және сол оқушылардың арасынан дарынды оқушыларды анықтау;
- Дарынды балаларды дамыту және оларға қолдау көрсету. Білімдерін көрсету үшін әртүрлі пән олимпиадаларына, ғылыми жоба қорғау сайыстарына, интеллектуалды, шығармашылық сайыстарға қатыстыру;
- Дарынды, қабілетті оқушылардың өзіндік ойлауларын, шығармашылықтары мен белсенділіктерін дамыту және ынтасын арттыру мақсатында оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді, инновациялық технологияларды жүйелі қолдану
Күтілетін нәтиже:
- Оқушыларды олимпиадалық резерв пен бейіндік оқыту арқылы дарындылық қабілетін дамыту;
- Оқушылардың Республикалық пәндік олимпиадаларға, ғылыми сайыстарға, конкурстарға, фестивальдарға, турнирлерге қатысуының рейтингілік бағасын көтеру;
№ | Іс-әрекет мазмұны | Іс-әрекеттің әдісі мен түрлері | мерзімі | Жауаптылар (кім өткізеді) | Есеп түрі (қалай, қашан) |
1 | Оқу-танымдық қызметтің жоғары деңгейіне ие оқушылардың деректер банкін қалыптастыру | Диагностика | қыркүйек | База жасау | |
2 | Оқушылардың танымдық саласының, ойлау үдерістерінің даму деңгейіне қарай оқу жүктемесін даралауды, саралауды қамтамасыз ету | Жоспарлау | жыл бойы | Анықтама | |
3 | Оқушылардың «Ізденіс» ғылыми қоғамының жұмысын жалғастыру, ғылыми жұмыстарының тақырыптарын нақтылау | Жоспар | қазан-қараша | Ақпарат | |
4 | Олимпиадалық резерв мектебін қалыптастыру және олармен жүйелі жұмыс жүргізуін қадағалау | Ұйымдастыру | қазан-желтоқсан | Анықтама | |
5 | Өз таңдауы бойынша жаратылыстану- математикалық бағдардағы сыныптарға оқушыларды орналастыру. Қолданбалы және таңдау курстарының оқушы сұранысын қанағаттандыратындай бағытта жұмыс жасауына жағдай жасау | Ұйымдастыру | тамыз | ||
6 | Оқушылармен жүргізілетін зерттеу жұмыстары
Оқушылардың кәсіби қызығушылығының бейімділігін анықтау. «Мен қаладым» Е.Климов әдісі
| Зерттеу жұмысы | қыркүйек қазан қараша желтоқсан сәуір | База жасау | |
7 | Психологтар 11 сынып оқушыларымен әрбір тест алдында психологиялық тренингтер ұйымдастыру. | Тренинг | ай сайын | Анықтама | |
8 | Оқушыларды халықаралық, республикалық, облыстық, аудандық дарынды балаларға арналған іс-шараларға, пәндік олимпиадаларға, ғылыми конференцияларға, сайыстарға қатыстыру.
| сайыс, конкурс, ғылыми конференция. | қараша қазан желтоқсан сәуір қараша ақпан қазан қаңтар наурыз қаңтар қазан қараша наурыз сәуір | Анықтама | |
9 | Халықаралық, Республикалық пәндер бойынша қашықтық олимпиадаларына дайындық жұмыстарын жүргізу және қатыстыру | олимпиада | жыл бойы | Анықтама | |
10 | Аудандық үйірмелер мен мектепішілік үйірме жұмыстарына қатыстыру, жоспарға сай іс –шаралар өткізу | Іс-шара | жыл бойы | Анықтама | |
11 | Дарынды балалармен жұмыс жасайтын орталықтардың (http://www.nauka.kz, http://www.daryn.kz, http://www.rntb.kz, http://www.rumcdo.kz т.б.) интернет сайттарына кіруді дағдыға айналдыру | Сайтқа кіру | жыл бойы | Жоспарлар | |
12 | Мектепішілік «Жас ғалым » ғылыми-практикалық конференциялар өткізу, сараптау (оқушылардың ғылыми жобаларын қорғауы). | Ғылыми жоба | қараша | Анықтама |
МЕКТЕПТЕГІ ОҚУ МОТИВАЦИЯСЫ ТӨМЕН ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҰМЫС
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс барысында ақпарат алу деңгейін бақылау, логикалық ойлау қабілеті мен оқу қабілетін дамыту жұмыстары басшылыққа алынады. Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыста төмендегі ережелерді басшылыққа алған жөн:
- Кез-келген оқушының қабілетіне сеніп,оның алға басқан әр қадамына қуану;
- Оқушылардың дамуына қарай оқыту кезінде есте сақтау, ойлау, логикалық сезім,оқуға қызығушылық қабілеттерінің артуына жағдай жасау.
- Кез-келген әдістеменің негізін құрайтын қарым-қатынас, үлгерімі төмен оқушылармен қарым –қатынас орнатпайынша білім нәтижесі болмайды.
Р/с | Орындалатын жұмыстар | Түрі | Мерзімі | Жауапты кісілер | Күтілетін нәтиже |
1 | Мектеп бойынша әр сыныптағы үлгерімі төмен оқушыларды анықтау. | Саралау | Қыркүйек | Пән мұғалімдері | Мектеп бойынша үлгерімі төмен оқушылардың саны анықталады. |
2 | Үлгерімі төмен оқушылармен пән мұғалімдерінің жұмысын жоспарлау және бекіту. | Жоспарлау | Қыркүйек | Пән мұғалімдері | Әп пән бойынша үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары жасалады, жұмыс жүргізіледі. |
3 | Үлгерімі төмен оқушылардың танымдық ерекшеліктерін бақылау және талдау жасау. | Бақылау | Қазан | Мектеп психологтары | Оқушылардың таным деңгейі анықталады. |
4 | Үлгерімі төмен оқушыларды мектептің қоғамдық жұмыстарына белсене араластыру. | Сайыс, байқау | Жыл бойы | Топ жекешілері Сынып жетекшілері | Оқушы бойында ынта мен ықылас қалыптасады.Өзіндік орнын табуға тырысады. |
5 | Үлгерімі төмен оқушылардың білімдік сайыстарын ұйымдастыру. | Олимпиада | Ақпан | Пән мұғалімдері | Білімге құштарлығы және ұмтылысы дамиды. |
6 | Әр тоқсан сайын пәндер бойынша жазба жұмыстарын алып, білім көрсеткіштерінің мониторингін жасау. | Бақылау | Тоқсан сайын | Пән мұғалімдері Сынып жетекшілері | Әр тоқсан сайын оқушылардың білім сапасының өзгеру деңгейі анықталады. |
7 | Сынып бойынша үлгерімі төмен оқушылар санын азайту бағытында түрлі шаралар ұйымдастыру | Танымдық шаралар | Қараша, сәуір | Сынып белсенділері Тәлімгер | Әртүрлі шаралардың оқушы құзыреттілігін арттырудағы маңызы артады. |
8 | Үлгерімі төмен оқушылардың ата-аналарымен бірлесіп, сапаға жету жолдарын қарастыру. | Дөңгелек стол, ата-аналар жиналысы | Қыркүйек-мамыр | Сынып жеткешілері | Ата-аналарының жауапкершілігі мен балаға деген сенімі артады. |
V бөлім: БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ОҚЫТУ НӘТИЖЕЛЕРІН БАҒАЛАУ.
5.1. Аралық және қорытынды аттестаттауды ұйымдастыру және өткізу.
Р/с | Атқарылатын жұмыстар | Мерзімі | Жауапты |
1 | Оқушылармен, мұғалімдермен және ата-аналармен қорытынды аттестаттауды ұйымдастыру және өткізу бойынша ұйымдастыру-әдістемелік жұмысын жоспарлау | Қаңтар | |
2 | 11 сынып оқушылары бойынша деректер базасын құру | Қаңтар | Сынып жетекшілері |
3 | Білім алушылардың үлгеріміне қорытынды аттестаттау жүргізудің үлгі ережесімен мұғалімдерді, ата-аналарды және оқушыларды таныстыру, стенд шығару | Қаңтар | Сынып жетекшілер |
4 | Пәндер бойынша кеңес беру (қосымша сабақ) кестесін құру | Қаңтар | |
5 | Емтихан өткізуге арнайы комиссия құру, бекіту | Қаңтар | |
6 | Қорытынды аттестаттау дайындығы бойынша түлектерге психологиялық қолдау көрсету жұмысын ұйымдастыру | Ақпан-мамыр | психолог |
7 | Дайындық деңгейіне сәйкес оқушыларға топтық кеңес беру жұмысын ұйымдастыру. | Қаңтар-мамыр | Пән мұғалімдері |
8 | Емтиханды алдын-ала таңдау пәндері, мәселелері бойынша сынып жиналыстарын өткізу | Қаңтар | Сынып жетекшілер |
9 | Қазақ тілінен эссе мен математикадан бақылау жұмыстарын алу | Айына 2 рет | Пән мұғалімдері |
10 | Қазақстан тарихы пәнінен өтілген материалдар бойынша дайындық жұмыстарын жүргізу | Үнемі | Пән мұғалімдері |
11 | 11 сынып оқушылардың орыс тілі (қазақ тілі) мен таңдау пәндері бойынша сынау тестілеу жұмысы | Апта сайын | Пән мұғалімдері |
12 | Түлектерге және мұғалімдерге testent.ru, entquick.net, ymnik.kz,ibrain.kz.білім беру сайттарымен жұмыс жасау мүмкіндігін беру. | Уақытында | |
13 | Қорытынды аттестаттауға қатысты мәселелер бойынша жеке ақпарат және кеңес беру | Үнемі | Пән мұғалімдері |
14 | Сынып жетекшілердің эссе, бақылау жұмысы және сынау тестілеудің нәтижелері туралы ақпарат беруі. | Ай сайын | Сынып жетекшілері |
15 | Пәндерді оқыту деңгейі БСМЖМ талаптарына сәйкестігін анықтау мақсатында 10,11 сыныптардың сабақтарына қатысу. Директор жанындағы мәжіліс: Сынақ тестілеудің нәтижелерін талдау | Ақпан-мамыр | Сынып жетекшілері |
16 | Ата-аналар жиналысы. «Қорытынды аттестаттауға дайындалу жұмысының психологиялық ерекшеліктері» | Наурыз | Сынып жетекшілері |
17 | Директор жанындағы мәжіліс: Сынақ тестілеудің нәтижелерін талдау, түзету жұмыстарын ұйымдастыру. | Сәуір | |
18 | Қорытынды аттестауда нашар үлгеретін оқушылар бойынша мұғалімдер жұмысының нәтижелілігін бақылау (журнал бойынша сұрау, сабақтарға және қосымша сабақтарға қатысуы, дәптер бойынша үй жұмысын тексеру) | Сәуір | |
19 | Пән бірлестіктердің отырысы
| Сәуір | Бірлестік жетекшілері |
20 | Оқу жылын аяқтау және емтихан өткізу туралы бұйрық шығару | Сәуір | |
21 | 5-8, 10 сыныптардың сыныптан-сыныпқа көшіру емтихан материалдарын бекіту, пакеттеу | Сәуір | |
22 | Емтихан өтетін кабинеттерді бекіту | Мамыр | |
23 | Емтихан кестесін құру, бекіту | Мамыр | |
24 | Сынып жиналысы «Үрейлілікті қалай жеңіп, өзіне сенімді болу» | Мамыр | Сынып жетекшілер, мектеп психологы |
25 | Емтихан өтетін кабинеттерді дайындау | Мамыр | Кабинет жетекшілер |
26 | 5-11 сыныптардың емтиханға арналған папкасын арнату | Мамыр | Сынып жетекшілері |
27 | Емтихан кезіндегі кезекшілік кестесін құру, бекіту | Мамыр | |
28 | Нашар үлгеретін оқушылардың ата-аналарына қатысты мәселелері бойынша жеке ақпарат және кеңес беру. | Сәуір-мамыр | Сынып жетекшілері |
29 | Қорытынды аттестаттау жұмысын ұйымдастыру үшін құжаттарды ресімдеу | Мамыр | |
30 | Оқу жылының аяқталуы туралы нормативтік құжаттармен таныстыру бойынша сынып және ата-аналар жиналысын өткізу. | Мамыр | Сынып жетекшілері |
31 | Қорытынды аттестаттауды ұйымдастырып, өткізу | Мамыр-маусым | Сынып жетекшілері, Пән мұғалімдері |
32 | Қорытынды аттестаттау өткізу нәтижелері бойынша педагогикалық кеңес №5
Педагогикалық кеңес №6
| Мамыр Маусым |
5.3. Критериалды бағалау бойынша жүргізілетін жұмыстар
№ | Атқарылатын жұмыстар | Жұмыстың формасы | Қатысушылар | Мерзімі | Жауапты |
1 | Критериалды бағалау жүйесін енгізу бойынша мектеп үйлестірушісінің жұмыс жоспарын жасау, бекітуге ұсыну | Жоспарлау | - | Қыркүйек | |
2 | Жаңа білім беру мазмұнына байланысты критериалды бағалау жүйесі бойынша нормативттік құжаттармен танысу | Дөңгелек үстел | ӘБЖ, Пән мұғалімдері | Қыркүйек | Үйлестіруші |
3 | Мектепте бағалауға байланысты ынталы топ құру | Дөңгелек үстел | Қыркүйек | Үйлестіруші | |
4 | Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша жұмыс жасап жатқан мұғалімдер бойынша дерек жинау | Жоспарлау | ӘБЖ, Пән мұғалімдері | Қыркүйек | Үйлестіруші |
5 | «Критериалды бағалау және оның ерекшеліктері» 1.Қалыптастырушы бағалау; 2.Жиынтық бағалау 3.Модерация | Оқыту семинары | Бірлестік жетекшілері 1 сынып мұғалімдері | Қыркүйек | Үйлестіруші |
6 | 1.Дискриптор құра білеміз бе? 2. Рубрика-кері байланыс құралы | Коучинг | Пән мұғалімдері, 5,7сынып мұғалімдері | Қазан | |
7 | Электронды журнал толтыру ережесі | Оқыту семинары | Пән мұғалімдері | Қазан | Үйлестіруші |
8 | Критериалды бағалауға байланысты пән бірлестігінің жұмыс жоспарын жасау, бекіту | Жоспар жасау | Бастауыш пән мұғалімдері | Қазан | Бірлестік жетекшілері |
9 | Оқушы және мұғалім портфолиосының құрылымы | Таныстырылым | Пән мұғалімдері | Қазан | Үйлестіруші |
10 | Жиынтық бағалауды өткізу жоспарын және кестесін жасау, бекіту | Жоспар жасау | Пән мұғалімдері | Қыркүйек | Үйлестіруші |
11 | Ата-аналарды критериалды бағалау жүйесімен таныстыру | Ата-аналар жиналысы | Ата-аналар Пән мұғалімдері | Қазан | Сын жетекші Үйлестіруші |
12 | ЖББМ және КБ тақырыбы бойынша мұғалімдерді біліктілік арттыру курстарына жіберудің кестесін жасау, бекіту | Кесте жасау | Мектеп әкімшілігі | Қыркүйек | |
13 | «Оқыту үшін бағалау – сапалы білім көрсеткіші» | Коучинг | Пән мұғалімдері | Қараша | Үйлестіруші |
14 | Критериалды бағалау жұмыстарының жүргізілу жүйесін қадағалау, бақылау, әдістемелік көмек беру. | Сабақтарға қатысу | Мектеп әкімшілігі | Уақытында | Үйлестіруші |
15 | Бөлім, ортақ тақырыптар және тоқсандық жиынтық бағалаудың тапсырмаларын дайындау өткізу, қадағалау | Тапсырма дайындау | Пән мұғалімдері | Кестеге сәйкес | Пән мұғалімдері |
16 | Критериалдық бағалауға байланысты жүргізілген жұмыстарды қадағалау: 1.Электронды журнал 2.Оқушы және мұғалім портфолиосы 3.Бірлестік жетекшінің іс- құжаттары, есебі | Мектепіші- лік бақылау | Бірлестік жетекшісі, пән мұғалімдері | Тоқсан соңында | Үйлестіруші |
17 | Тоқсандық жиынтық бағалау қорытындысын талдау | Бірлестік отырысын өткізу | Бірлестік мұғалімдері | Тоқсан соңында | Үйлестіруші |
18 | 1-10 сынып оқушыларының тоқсандық және жылдық үлгерім нәтижелеріне мониторинг жүргізу | Мониторинг | пән мұғалімдері | Үйлестіруші | |
19 | Мектептегі критериалды бағалау жүйесіне байланысты жүргізілген жұмыстар қорытындысы | Педагогикалық кеңес | Мектеп әкімшілігі | Тоқсан соңында | Үйлестіруші |
20 | Критериалды бағалау жүйесін енгізуге қатысты үйлестірушінің қорытынды есебі | Есеп жазу | Үйлестіруші | Ж.ж соңында | Үйлестіруші |
ӘДІСТЕМЕЛІК КЕҢЕС ЖҰМЫСЫНЫҢ ЖЫЛДЫҚ ЖОСПАРЫ
Мақсаты: Мектептің әдістемелік жұмыс жүйесін жетілдіру, озат тәжірибе мектебін қалыптастыру, сапалы білім көрсеткішіне қол жеткізу, ағымдағы оқу жылына арналған әдістемелік жұмыс міндеттерін жүзеге асыру
р/с | Мазмұны | Мерзімі | Жауапты |
І отырыс | |||
1 | 2021-2022 жылға арналған әдістемелік нұсқау хатпен танысу, талқылау | Тамыз | А.Таженова |
2 | Әдістемелік қызмет міндеттері және 2021-2022 оқу жылына арналған жоспарды бекіту | А.Таженова | |
3 | Оқу жоспарының вариативтік бөлімі бағдарламасын бекітуді жоспарлау | А.Таженова | |
4 | Пән апталықтарын өткізу кестесін, бақылау жұмыстары кестесін бекіту | Бірлестік жетекшілері | |
5 | ӘБ-тің мұғалімдер тәжірибесін тарату жөніндегі ұсыныстарын қарастыру (жарияланымдар) | А.Таженова | |
6 | І жарты жылдық бойынша әдістемелік семинарды ұйымдастыру | А.Таженова | |
ІІ отырыс | |||
1 | Дарынды балалармен жеке жұмыс. Мектепішілік, аудандық оқушылар олимпиадасын өткізуге дайындық | Қараша | А.Таженова |
2 | Оқытудағы критериалды бағалау – нақты білім көрсеткіші. (шеберлік-сынып) | А.Таженова | |
3 | 5-сынып оқушыларымен орта буынға бейімделу бағытында жүргізілген жұмыстар | Г.Кеңбейлова | |
4 | ӘБ жетекшілерінің әдістемелік шеберлігін арттыру | Бірлестік жетекшілері | |
ІІІ отырыс | |||
1 | І жарты жылдық бойынша әкімшілік бақылаудың нәтижесіне талдау | Қаңтар | А.Таженова |
2 | Бірлестіктің зерттеу, аналитикалық талдау қызметі (диагностика, рейтинг, мониторинг). | Бірлестік жетекшілері | |
3 | ІІ жарты жылдық бойынша әдістемелік семинарды ұйымдастыру | Бірлестік жетекшілері | |
4 | Пәндік олимпиадалардың қорытындысы | Т.Маймақов | |
ІV отырыс | |||
1 | «Жаңартылған білім беру бағдарламасын жүзеге асырудағы ізденістер мен проблемалар» | Наурыз | А.Таженова |
2 | «Ақпараттық –коммуникативтік технологиялар сабақта» | С.Оспанова | |
4 | ҰБТ, ОЖСБ мен PISA, TIMSS, PIRLS халықаралық зерттеулеріне дайындық барысы. Оқушылардың функционалдық сауаттылық деңгейін жетілдірудегі басым бағыттар. | А.Таженова | |
V отырыс | |||
1 | Оқушыларды қорытынды аттестаттауға дайындау, аралық аттестаттау өткізуге, емтиханға жіберуге арналған материалды қарастыру және бекіту | Мамыр | А.Таженова |
2 | Педагог қызметкерлерді аттестаттау қорытындысы | Т.Маймақов | |
3 | Шығармашылық топтар есебі. | Бірлестік жетекшілер | |
4 | Мектепішілік факультатив, бейінді курстар жұмысының қорытындысы | Т.Маймақов | |
6.2.ҮЙДЕ ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖОСПАРЫ
Инклюзивтік білім беру – барлық балаларды жалпы білім процестеріне толық енгізу және әлеуметтік бейімделуге, жасына, жынысына, шығу тегіне, дініне, экономикалық статусына қарамай, балаларды айыратын барьерлерді жоюға; отбастарын белсенді қатыстыру, баланың түзетім-педагогикалық және әлеуметтік қажеттіліктерін арнайы қолдау, баланың емес, ортаның балалардың жеке ерекшелігіне жєне білімдік қажеттіліктеріне бейімделуі, яғни, жалпы білім беру сапасы сақталған тиімді оқытуға бағытталған мемлекеттік саясат. Барлық балалар оқытуға жатады жєне мүгедектіктің әлеуметтік моделін қабылдайды. Бұл оқыту түрі оқу жоспарын және білім беру жүйесінің методологиясын икемді болуға, әр баланың қажеттілігін ескеруді айтады.
№ | Орындалатын жұмыстар | Түрі | Мерзімі | Жауапты кісілер | Күтілетін нәтиже |
1 | Дәрігерлік сараптама қорытындысы негізінде үйден оқытылатын оқушылар санын анықтау, тізбесін жасау. | саралау | Тамыз қыркүйек | Мектеп психологтары | Мектеп бойынша үйде оқытылатын оқушылар саны анықталады. |
2 | Үйде оқытылатын оқушылардың әлеуметтік картасын жасау | зерттеу | қыркүйек | Сынып жетекшілері | Оқушылардың әлеуметтік жағдайы анықталады. |
3 | Үйде оқытылатын оқушыларға пән мұғалімдерін бекіту, сабақ кестесін жасау | ұйымдастыру | қыркүйек | Оқу ісі орынбасары | Пәндер бойынша білім беретін мұғалімдер анықталады. |
4 | Денсаулығына байланысты үйде оқытылатын балаларды оқулық, АКТ қамтамасыз ету. | Жоспарлау, бақылау. | жоспарлы | Мектеп психологы, Оқу ісі орынбасары | Үйден оқытылатын балалармен жұмыс жүйелі жүргізіледі. |
5 | Үйде оқытатын пән мұғалімдер жүктемесін жалпы білім беретін бағдарлама бойынша жоспарлау. | жоспарлау | тамыз | Пән мұғалімдері | Бағдарлама бойынша және оқушының денсаулық жағдайына қарай күнтізбелік жоспарлар жасалады. |
6 | Үйден оқытылатын оқушылармен психокоррекциялық жұмыстар. | Түзету жұмыстары | жоспарлы | Мектеп психологтары | Оқушылармен психологиялық түзету жұмыстары жүргізіліп, даму деңгейінің артуына көмектеседі. |
7 | Үйде оқитын оқушылармен жоспарлы жұмыс жүргізілуін үнемі бақылап отыру. | бақылау | үнемі | Оқу ісі орынбасары | Ата-аналармен, пән мұғалімдерімен және оқушылармен жұмыс нәтижелі іске асады. |
8 | Сабақтарының сапалы өтілуін қадағалау, бағдарламаның орындалуын тексеру | бақылау | үнемі | Оқу ісі орынбасары | Ата-аналармен, пән мұғалімдерімен және оқушылармен жұмыс нәтижелі іске асады. |
9 | Ата-аналармен байланыс жасай отырып, үйден оқитын оқушылармен іс –шаралар ұйымдастыру. | Іс-шара | жоспарлы | Сынып жетекшілер Пән мұғалімдері | Ата-аналармен байланыс артады. |